Grand Mall започва 2018 с мащабни планове

53634.w468 (Small)

снимка: Moreto.net

Лидерът сред извънстоличните молове подписа нов дългосрочен договор с марките Zara, Massimo Dutti и Oysho. Бизнес профилът на най-големия търговски център във Варна се обогатява с Офис сграда от международен клас А+ и Бизнес хотел, източник /Капитал/.

Най-големият търговски център във Варна – Grand Mall – завърши една подчертано успешна година. 2017 г. затвърди неговия статут на лидер сред извънстоличните молове в България. „Ние изпратихме една силна година – споделя директорът на комплекса Иво Генов. – През нея продължихме да развиваме в подходящата посока извънредно качествения микс от брандове, създадохме най-голямата зона за хранене в страната и обогатихме мащабните търговски акции. Вярваме, че нарастващото доверие на нашите посетители е свързано и с разнообразната програма от забавления, с която приобщаваме към стойностни културни прояви публики от различни поколения. Нашият търговски център се наложи като Модна дестинация Номер 1 край морето и това стана благодарение на непрекъснатото развиване на отношенията ни с наемателите – представители на световни и български марки.“

Сключиха се нови дългосрочни договори с ключови наематели

Успешната връзка на търговския център с неговите ключови наематели продължава. Grand Mall затвърди позицията си на стратегически партньор на Inditex Group за Варна. Първата половина на 2018 г. ще донесе пълна трансформация на част от магазините на групата – Zara, Massimo Dutti и Oysho. Преустройството ще обхване над 4 500 кв. м. площ. През февруари Massimo Dutti и Oysho ще посрещнат своите клиенти в нови по-големи магазини с обновен модерен интериор. Zara планира същото за началото на летния сезон. Периодът на отдаване под наем на тези три бранда е продължен с нов дългосрочен договор.

Още един ключов наемател на търговския център – LC Waikiki, ще представи най-новата си концепция на магазин през 2018 година. Следвайки целта да бъде един от трите най-успешни оператори в областта на търговията на дребно с облекла и аксесоари в Европа до 2023 г., брандът ще приветства клиентите си с напълно обновена визия и атрактивна модна колекция за цялото семейство през май 2018 г. Новата концепция за магазин на марката ще се разгърне на площ от над 1 500 кв. м. Партньорските отношения на Grand Mall с модната компания са продължени за следващите 10 години.

Модернизираха се магазини с над 5 000 кв. м площ, нови магазини заеха още 6 000 кв. м

За да повишат качеството на услугите, които предлагат на многобройните потребители, предпочитащи Grand Mall, знакови модни марки в комплекса разшириха и модернизираха своите магазини през миналата година. С напълно обновени концепции посрещнаха клиентите си повече от 15 магазина, заемащи над 5 000 кв. м площ, като Technomarket, DM, Douglas, Beauty Zone, Bio Fresh, Nike, KVL – Time Out – Lee Cooper, Pause Jeans & Negative, Pepina, Bul Bel, Top Shop, Roxyma Dream, Vivacom.

Отвориха врати за посетители редица нови магазини с обща търговска площ 6 000 кв. м, сред които са супермаркетът Bul Mag и представените за пръв път във Варна Orsay, BSB и MOA, Центърът за Халотерапия, Libra Gallery, представящи Miele.

Беше открит и десетият шоурум от веригата на Мебелни къщи Ралица. Шоурумът представя селекция от модели от световни марки като Yatas Bedding, Enza Home, Serta, King Koil, Selimoglu, Homage, Korkamaz.

С нови ресторанти се разраства най-голямата зона за хранене в страната

Първите си посетители посрещнаха ресторантът Makalali и заведенията за бързо хранене Tessto, So Fresh и Le Chef. В самия край на годината беше открито заведението за бързо хранене Uno Street Food.

В началото на 2018 г. отваря врати и ресторант Massa Asia & Orient, който среща култури от няколко континента. Интериорният дизайн и изпълнението са дело на специалистите от Martineli, те отделят характерни за всяка кулинарна традиция зони, сред които и автентична зона за хранене на земята. Гонгове и разделителни решетки са знаците на азиатската култура, а пищна цветна тераса пренася посетителите в Мароко и Магреба. Кулинарното пътешествие ще води шеф готвач Мартин Крумов.

Започва изграждането на Grand Towers – Офис сграда и Бизнес хотел

През 2018 г. Grand Mall навлиза във втората фаза от реализацията на цялостния проект – изграждането на Grand Towers. С неговата реализация Grand Mall & Towers ще стане най-мащабният бизнес комплекс във Варна и по Черноморието.


Grand Mall отваря врати на 27 май 2010 г. Това е най-големият действащ мол във Варна, комплекс с иновативен архитектурен дизайн, с разгъната застроена площ 152 215 кв. м, с площ за търговски обекти 50 000 кв. м, с над 1 750 паркоместа, над 180 магазина. Общата инвестиция в обекта е 130 млн. евро. 
Сред световните и местни марки, представени в Grand Mall, са брандовете на Inditex Group – Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka, Oysho; H&M, брандовете на LPP Group – Reserved и Mohito; LC Waikiki; Arena Cinema и Arena IMAX с 9 кинозали; Техномаркет и супермаркет BulMag. Присъстват също и марките за спортна мода Intersport, Sport Vision, Adidas, Nike, Reebok, за обувки Humanic, Deichmann, Camper, както и модните Liu Jo, Guess, Elizabetta Franchi, G Star, Replay, Terranova, Calliope, Pierre Cardin, Baldessarini.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *