Упражнението „планк“ – достатъчно за идеална фигура!

Fitness female model torso with her hands on hips. Female with perfect abdomen muscles standing against black background. Cropped shot with copyspace.
снимка: lifestyle.bg/
Искате да имате стегнато тяло? Чудите се какви упражнения да правите, но все не ви остават сили, защото още на първото упражнение сте изтощени!

Можете да стегнете мускулатурата на цялото си тяло много успешно и то само с едно-единствено упражнение – така нареченото „планк“ или „дъска“, източник: az-jenata.bg/

Как се изпълнява упражнението „планк“?

Необходимо е да застанете в поза за лицева опора. Сгънете лактите си под ъгъл 90 градуса. Подпрете тежестта на задната част на тялото върху пръстите на краката.

Единственото, което трябва да правите е да стоите в тази поза най-малко 1 минута. Упражнението се счита за ефективно, ако се прави повече от 5 минути.

Въпреки че изглежда лесно на пръв поглед, когато се опитате да стоите в тази поза продължително време ще се убедите, че си е доста натоварващо.

Упражнението „планк“ стяга коремните мускули, мускулите на седалището, бедрата, прасците, раменете и гърдите – на практика всички мускули, които играят важна роля както за здравето на организма, така и за красивата фигура!

Важно е докато правите упражнението тялото ви да не губи хоризонталното си положение. Не отпускайте мускулите и не допускайте хлътването на корема надолу, както и извиването на таза нагоре.

Правете упражнението „планк“ всеки ден по 5 минути и след няколко седмици ще забележите изключителния ефект върху тялото ви!

По-напредналите могат да опитат и страничен „планк“, който допълнително стяга мускулите в страничната част на корема и гърдите.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *