Не е нужно да отидем на йога, да избягаме в планината или да набием някого, за да изпуснем парата от натрупаното напрежение. Понякога най-простите трикове вършат чудеса.

Снимка 353134

Източник: iStock

Да си направим чай

В никакъв случай не е добра идея да се наливаме с кафе, когато сме на ръба на нервите си. Нито пък с алкохол – с надеждата да ни отпусне. Вместо това може да си запарим чай от лайка, мента или куркума, които имат успокояващо действие.

Да си вземем душ

Благотворната сила на водата е известна от древността. Затова не е чудно, че един обикновен душ ще ни отпусне. Душ гелът с любимия ни аромат също.

Мини масаж

След душа, ще използваме лосион за тяло с успокояващи аромати като лавандула, розмарин или лайка. Докато го нанасяме, добре е да наблегнем на стъпалата и дланите.

Снимка 353133

Източник: iStock

Да дишаме дълбоко

Това звучи лесно, но всъщност много често, когато сме напрегнати, задържаме дъха си, с което казваме на организма, че сме в критична ситуация. В такива моменти трябва да спрем всичко, което правим, да си намерим тихо място и и да поемем дълбоко дъх четири-пет пъти подред. Издишваме бавно и се наслаждаваме на ефекта.

Шоколад и пак шоколад

Разбира се, че ще посегнем към нещо сладко като шоколад, когато сме изнервени. Ние обаче бихме използвали шоколада и в скраб за тяло, смесен с кафява захар и зехтин. Е, бихме и хапнали няколко парченца…