С ледената диета топим бързо килограми

С ледената диета топим бързо килограми

Според физиолозите, когато ядем студена храна, организмът ни изразходва допълнителна енергия, за да я затопли. Този факт е послужил за основа на ледената диета, особено популярна сред балерините. Всъщност тя е измислена от италиански диетолози. Много е приятно от това по време на жегите да хапвате нещо разхлаждащо и така да топите излишните килограми. Е, все пак това не означава, че може по цял ден да си ближете сладолед. Става дума за балансирано хранене, в което преобладават плодовете и зеленчуците.

Принципът на програмата е прост – за седмица изключвате от менюто си всички горещи и топли ястия. Във всички напитки и течни храни добавяйте кубче лед. Препоръчва се пиенето по три чаши на ден ледена вода – на малки глътки и бавно. Първата – още при ставането от сън. Така ще изгорите до 5 излишни килограма.

1-ви ден

Закуска: Чаша леден айран и 2 топли сорбе (пасирани и замразени плодове)

Обяд: Купичка ледена супа от зелен боб, зелени джанки, много лук и копър. Изяжте я с филийка черен хляб. Добавете изстудена салата от домати с резенче сирене. За десерт – чаша чай с лед.

16ч.: 200г студено плодово кисело мляко (собствено производство, за да няма добавена захар), чаша ледена вода.

Вечеря: Парче печена риба с пресни зеленчуци по избор – всичко изстудено. За десерт – чаша плодов сок с лед.

Преди сън: Ледена вода

2-ри ден

Закуска: 100 г извара със 1 с.л. заквасена сметана и 1 ч.л. мед, чаша плодов сок с лед.

Обяд: Ледена супа от айран, в който са нарязани варено яйце, варен картоф, краставица и много зелени подправки. Чаша ледена вода.

16ч.: Около 100 г нарязани наситно сушени плодове, охладени добре.

Вечеря: Средна порция ризото с краставица, 1.с.л счукани орехи, черен пипер и копът. За десерт – леден плодов сок

Преди сън : Чаша ледена вода

3-ти ден

Закуска: Прясна салата по избор с 1 варено яйце.

Обяд: Парче варени пилешки гърди с ч варен картоф, подправени на вкус, зелена салата и филийка пълнозърнест хляб. За десерт – чай с лед.

16ч.: 2 топки смути и чаша ледена вода.

Вечеря: Изпечени на скара и охладени зеленчуци с филийка пълнозърнест хляб, чаша ледена вода.

4-ти ден

Закуска: Купичка плодова салата, поръсена с канела и 1 с.л. натрошени ядки.

Обяд: Парче печена риба с гарнитура от 2 с.л. варен ориз, подправен с черен пипер, соев сос и копър. Изяжте и филийка черен хляб. За десерт – чаша плодов сок.

16ч.: 1 топка плодов сладолед.

Вечеря: Купичка зеленчукова супа без фиде и филийка пълнозърнест хляб. За десерт – плод по избор.

Преди сън: Чаша ледена вода

5-ти ден

Закуска: Чаша кисело мляко с плодове по избор.

Обяд: Салата от домати, пресен лук, сирене, 40г пуешка шунка и няколко черни маслини. Подправете я с дресинг от балсамов оцет, босилек и няколко капки зехтин. Изпийте чаша ледена вода.

16ч.: Леден плодов сок

Вечеря: Купичка супа от айран, краставици, замразен пресен грах и много копър. Изяжте филийка черен хляб и изпийте чаша ледена вода.

6-ти ден

Закуска: Купичка кисело мляко с 1с.л. пшенични трици и плод по избор.

Обяд: Средна порция задушени и охладени гъбби и сандвич от филийка пълнозърнест хляб, намазана с извара. За десерт – ледена плодова салата.

16ч.: Замразени плодове и чаша ледена вода.

Вечеря: Парче варена риба, гарнирана с прясна салата по избор. За десерт – 2 с.л. смути и чаша ледена вода.

7-ми ден

Закуска: Филийка черен хляб, ч варено яйце и чаша леден плодов сок.

Обяд: Порция зелена салата с добавени маслини, 40 г сирене и 1 с.л. счукани орехи. Изяжте я със сандвич с извара и резен пуешка шунка. За десерт – чаша леден плодов сок.

16ч.: Чаша ледена вода и 1 пълнозърнесто крекерче.

Вечеря: Изстуден омлет от 2 яйца и половин чаша спанак. За десерт – плод.

Преди сън: Чаша ледена вода.

източник: mila.bg

Подобни новини

Вашият коментар