Едно от големите предимства, които Apple изтъква на iPhone е, че неговата операционна система iOS винаги и едновременно е достъпна за доста от по-старите модели. Така е и с последната версия – iOS 13, която от края на септември т.г. е налична за iPhone, пише Vesti.bg.
Както почти всеки нов софтуер обаче, iOS 13 има проблеми и бъгове. Някои приложения блокират, други имат проблеми, които пречат на цялостната им работа и т.н. Първата версия на iOS 13 беше толкова проблемна, че Apple се принуди да пусне спешен „ъпдейт на ъпдейта“ за по-малко от седмица. Затова е добра идея всеки потребител да провери дали има нова версия от основното меню с настройки, в секция General > Software Update.
От тогава досега е имало и по-малки ъдепти, но все още има и нерешени проблеми, отбелязва онлайн изданието TechRadar. То е подбрало и някои от най-често споделяните проблеми с iOS 13 и как те могат да бъдат решени.
Чести проблеми има приложението Mail. То може да не успява да синхорнизира различните имейл акаунти, дублира известията и др. Това може да се получи, когато iOS се е обновил, но не и самите приложения. Те може да се обновят отделно чрез влизане в основното меню с настройки, избиране на секцията Password & Accounts и след това опцията Fetch New Data.
Проблеми има и с инсталираните допълнителни клавиатури. Те може да не предлагат всички функции или пък да получат пълен достъп до устройството. Apple вече знае за проблема, като го е адресирала в ъпдейта iOS 13.1.1. Същото важи и за проблемите с връщане на резервно копие на данните в iPhone, като в iOS 13.1.2 е отстранен и проблем с използвантето на iCloud за бекъп.
Приложението Reminders, което напомня за различни задачи и събития, също има известни бъгове. Проблем при него е, че то има за цел да синхронизира известията и данните между различни устройства. Това води до множество различни проблеми с приложението, като някои от тях продължават да съществуват и след ъпдейт до iOS 13.1.2.
Apple е наясно с проблема и работи по неговото отстраняване. Една от причините е, че новата версия на приложението не е съвместима с по-стари версии на iOS и macOS. Затова, за да може всичко да работи както трябва, трябва всички свързани чрез Reminders устройства, да използват най-новите версии на iOS и macOS. Освен това часът и датата на всяко устройство трябва да е сверен и точен, а потребителят да е с регистриран и активен профил в iCloud, като на всички устройства да е влязъл с един и същи Apple ID профил.
Вашият коментар