За втора поредна година Историческия парк край Ветрино обявява конкурс за превозни средства, персонализирали външния си вид в българска стилистика. Това съобщиха организаторите на събитието. От парка допълват, че към момента вече има записан рекорден брой участници в конкурса.
„България – това сме ние. И ние сме онези, които трябва да се грижим за съхранението на българския дух. Един чудесен начин за това е да направим автомобилите си най-голямата движеща се реклама на България. Нека ежедневно си напомняме и да показваме пред света кои сме ние, кое ни обединява тук на тази земя, какво сме постигнали и какво още можем да постигнем“, посочиха организаторите.
За участниците има обявен награден фонд:
– 1-во място 5 000 лева
– 2-ро място 2 000 лева
– 3-то място 1 000 лева
„Събитието се провежда за втора година и още от сега имаме записани рекорден брой участници.
Само заедно с нашите действия можем да направим България едно по-хубаво място за живот. Нека вкараме цвят и настроение по пътищата“, допълниха организаторите на конкурса.
Условия за участие:
– Могат да участват всякакви превозни средства – леки коли, камиони, мотори и други.
– Изрисуването и брандирането може да бъде изпълнено по всякакъв начин – фолио, боя, спрей, др.
– Превозните средства трябва да пристигнат пред Исторически парк на 22.04.2021 г.
– Превозните средства трябва да останат на паркинга на Исторически парк за целия срок на изложбата в рамките на три изложбени денонощния – 23, 24 и 25.04.2021 г.
– Участниците предоставят на организатора на събитието ключове за автомобилите с цел гарантиране на максимална безопасност и възможност за реакция.
– Исторически парк осигурява денонощната охрана и наблюдение върху паркираните автомобили за срока на събитието.
Такса за участие няма
Достъпът на посетители до автоизложбата е свободен и не е обвързан с вход за Исторически парк.
Как могат да участват желаещите?
– Регистрация на участие в сайта на Исторически парк Избор на подизпълнител(и)
– Възлагане на проект на подизпълнител(и):
– Идейно задание: обсъждане на идеи и какво би било най-подходящо за конкретния автомобил
– Подбор на изображения за дизайн (символи, окраска, изображения от художници или фотографи)
– Подбор на материал (фолио, спрей, други)
– Одобряване на дизайн
– Изпълнение: брандиране на автомобила спрямо одобрения дизайн
– Подготовка на автомобила и предоставяне на организатора за периода на изложбата
Вашият коментар