Идеята на Boardwalk Boutique Hotel Aruba е чрез създател на съдържание да популяризира както хотела си, така и туризма на острова
Хотел на територията на екзотичния карибски остров Аруба предлага нестандартна услуга – плаща на един от гостите си, за да отседне там. Всъщност, идеята се заражда още през 2022 г., когато Boardwalk Boutique Hotel Aruba обяви, че търси създател на съдържание, който да живее в хотела за месец, като споделя отзивите си в социалните мрежи.
След хиляди кандидатури екипът нае Тес Гердеман, известна още като @travelingxelmundo, да изпълни ролята.
Boardwalk беше моят дом далеч от дома за повече от месец, където наистина се чувствах като местен жител, който пече риба на барбекюто във вътрешния си двор. Люлеех се в хамака си, докато четях хубава книга“, споделя Гердеман.
Според изявление, предоставено на Travel+Leisure, позицията отново ще бъде отворена за създатели на съдържание, които искат да останат в хотела за едномесечно пребиваване. Освен това на човека, избран да изпълнява тази роля, ще му бъдат осигурени самолетни билети, както и кола под наем.
В замяна създателят на съдържание трябва да направи снимки и видеоклипове, които демонстрират лукса, който предлага брандът, както и всички приключения, в които могат да се впуснат посетителите на Аруба.
Човекът, който бъде избран за позицията, ще живее в няколко от стаите на хотела, включително една от неговите casitas, която има частен двор, в който има барбекю и хамак. Ще бъде осигурен и достъп до двата басейна на хотела, неговия СПА център, ресторант, кафене и частен плаж.
Развълнувани сме да предлагаме тази невероятна възможност отново“, каза Шари Сийлд, мениджър продажби и маркетинг в Boardwalk Boutique Hotel Aruba. „Миналогодишното сътрудничество с Тес беше огромен успех и получихме изключително положителен отговор от нашите гости и последователи. Нямаме търпение да видим какво ще измисли тазгодишният създател на съдържание, за да покаже нашия хотел и нашия остров“.
economic.bg
Вашият коментар